Prekės ženklų, logotipų kūrimas
Logotipų kūrimas, pavadinimų kūrimas, konsultacijos.
Efektyviai sukurtas logotipas jūsų tikslinei auditorijai perduoda patrauklią ir prasmingą, jūsų veiklą atspindinčią žinutę.
Šiame puslapyje galite pamatyti 2009-2015 metais įgyvendintus projektus.
Šiuo metu nauji projektai nėra vykdomi. Rekomendacijos, į ką kreiptis, pateikiamos puslapio apačioje.
Sukurtas logotipas vizualios kalbos forma perteikia aktuarinio darbo esmę. Logotipas remiasi Necker‘s Cube iliuzija – tai kubas, turintis dvi perspektyvas. Apatinei perspektyvai priskiriama praeitis – tai statistinė informacija. Viršutinei perspektyvai priskiriama ateitis – tai aktuarų kuriami ateities rizikos modeliai. Viduryje esantis kvadratas simbolizuoja aktuaro darbą dabartyje.
Logotipe panaudotas kristalinis motyvas praeities ir ateities perspektyvas suskaido į sudėtines dalis, abstrakčiai simbolizuojančias statistinę informaciją ir projektuojamus rizikos modelius. Taip pat logotipe jaučiama deimanto asociacija, perduodanti žinutę apie tikslumą, skaidrumą, aukštą paslaugų kokybę.
Užduotis buvo atnaujinti seną įmonės logotipą, kuris buvo sunkiai skaitomas (žmonės sumaišydavo su Alora), sunkiai įsidėmimas ir atpažįstamas, prastai reprodukuojamas ant metalinių paviršių, ypač mažuose dydžiuose.
Naujai sukurtas logotipas vaizduoja medalį ir ant jo pastatytą raidę A. Raidė simbolizuoja lyderiavimą rinkoje, o medaliai yra pagrindinė įmonės produkcija.
Logotipo idėja reikalauja mąstymo, siekiant ją suprasti ir todėl pateikia atlygį – atradimo malonumą. Tai padeda geriau įsiminti ir lengviau atpažinti logotipą.
Paprastos ir aiškios formos lengvai reprodukuojamos net ir pačiuose mažiausiuose dydžiuose.
Logotipo naudojimo pavyzdžiai: gaminių ženklinimas | iškaba | įvaizdžio elementai.
Žvelgiant į sukurtą logotipą, visų pirma yra matomas abstraktus energijos blyksnis, simbolizuojantis visą spektrą įmonės teikiamų paslaugų. Atidžiau pasižiūrėjus, galima suprasti, kad šis blyksnis yra sudarytas iš saulės ir vėjo energijos simbolinių elementų.
Darbo pradžioje buvo numatyta, kad simbolis turėtų būti paprastas ir modernus, be pašalinių asociacijų.
Sukurtas simbolis perduoda dvi žinutes. Visų pirma tai „i“ raidė – sutartinis informacijos simbolis. Be to, sukurtas simbolis kelia lengvą užuominą apie žmogaus figūrą. Šios dvi žinutės apibūdina įmonės veiklą – viešosios (žmonių) nuomonės tyrimai (informacija).
Prekės ženklas mėsos produktams, išsiskiriantiems savo aukšta kokybe ir tradiciniais bei natūraliais gaminimo būdais.
Darbų pradžioje buvo numatyta, kad logotipas turėtų sukurti emocinį ryšį su tiksline auditorija ir kelti tokias asociacijas: kokybė, tobulėjimas, judėjimas, rankų darbas, naminė gamyba, jaukumas, draugiškumas, atvirumas, šiltumas, rūpestingumas.
Sukurtame logotipe šios asociacijos perduodamos originalios kompozicijos, idėjos, organiškų formų ir spalvos pagalba. Tą patvirtina (paspauskite nuorodą, norėdami atidaryti/uždaryti) focus grupės diskusija.
Logotipas buvo pristatytas rinkai ir yra sėkmingai naudojamas, sulaukia daug teigiamų vertinimų. Po truputį yra vystomas visas firminis stilius, sukurtas pirmos krautuvės interjero dizainas 1 | 2 | 3.Kadangi eksportuojamas maistas yra labai įvairus, todėl darbų pradžioje buvo numatyta, kad logotipas turėtų būti universalus, tinkantis įvairiems maisto produktams.
Žvelgdamas į logotipą, žmogus visų pirma pamato charakteringą Lietuvos gamtos motyvą. Vėliau laukų vietoje išryškėja duonos kepalai, saulės vietoje atsiranda sūris, medžių vietoje – ledai, o upė tampa mineraliniu vandeniu.
Taip pat logotipas perduoda žinutę, kad lietuviškas maistas yra natūraliai gaminamas, organiškos kilmės, todėl sveikas ir kokybiškas.
gyvos, pozityvios, organiškos, todėl iliustruojamos lapų formomis.Lapai taip pat simbolizuoja pavasarį – atgimimą, žydėjimą, naują pradžią.Ženklą galima interpretuoti ir kaip tikslo siekimą. Žmogus ištiesęs ranką taip, tarsi siektų didžiausio lapo.
Logotipas naudojamas ant įvairių elementų.
Bendradarbiaujant su dizaineriu Artūru Kirsliu sukurtas WOP firminis stilius.
Atverčiamas naujas knygos puslapis tarsi kviečia artimiau susipažinti su lietuviška vaikų literatūra.
Firminio stiliaus elementai kuriami naudojant žalčio ir pelėdos simbolių variacijas.
Ankstesnis AMT keramikos logotipas buvo sukurtas kitoje dizaino studijoje. Jis buvo spindintis ir madingas, tačiau realiai nieko nesakantis apie Agnės kūrybą ir pranykstantis tarp gausybės kitų, į jį panašių, logotipų.
Būtent todėl šį sykį buvo siekiama, kad naujasis logotipas perteiktų AMT keramikos charakterį, būtų prasmingas ir išsiskirtų iš kitų.
Dėl logotipo, prekės ženklo, brendo kūrimo siūlau kreiptis į kolegas: PRIM PRIM, Studio Libre, Dalius Simanavičius, Brandworks.