Prekės ženklų, logotipų kūrimas
Logotipų kūrimas, pavadinimų kūrimas, konsultacijos.
Efektyviai sukurtas logotipas jūsų tikslinei auditorijai perduoda patrauklią ir prasmingą, jūsų veiklą atspindinčią žinutę.
Šiame puslapyje galite pamatyti 2009-2015 metais įgyvendintus projektus.
Šiuo metu nauji projektai nėra vykdomi. Rekomendacijos, į ką kreiptis, pateikiamos puslapio apačioje.
Sukurtas logotipas vizualios kalbos forma perteikia aktuarinio darbo esmę. Logotipas remiasi Necker‘s Cube iliuzija – tai kubas, turintis dvi perspektyvas. Apatinei perspektyvai priskiriama praeitis – tai statistinė informacija. Viršutinei perspektyvai priskiriama ateitis – tai aktuarų kuriami ateities rizikos modeliai. Viduryje esantis kvadratas simbolizuoja aktuaro darbą dabartyje.
Logotipe panaudotas kristalinis motyvas praeities ir ateities perspektyvas suskaido į sudėtines dalis, abstrakčiai simbolizuojančias statistinę informaciją ir projektuojamus rizikos modelius. Taip pat logotipe jaučiama deimanto asociacija, perduodanti žinutę apie tikslumą, skaidrumą, aukštą paslaugų kokybę.
Užduotis buvo atnaujinti seną įmonės logotipą, kuris buvo sunkiai skaitomas (žmonės sumaišydavo su Alora), sunkiai įsidėmimas ir atpažįstamas, prastai reprodukuojamas ant metalinių paviršių, ypač mažuose dydžiuose.
Naujai sukurtas logotipas vaizduoja medalį ir ant jo pastatytą raidę A. Raidė simbolizuoja lyderiavimą rinkoje, o medaliai yra pagrindinė įmonės produkcija.
Logotipo idėja reikalauja mąstymo, siekiant ją suprasti ir todėl pateikia atlygį – atradimo malonumą. Tai padeda geriau įsiminti ir lengviau atpažinti logotipą.
Paprastos ir aiškios formos lengvai reprodukuojamos net ir pačiuose mažiausiuose dydžiuose.
Logotipo naudojimo pavyzdžiai: gaminių ženklinimas | iškaba | įvaizdžio elementai.
Žvelgiant į sukurtą logotipą, visų pirma yra matomas abstraktus energijos blyksnis, simbolizuojantis visą spektrą įmonės teikiamų paslaugų. Atidžiau pasižiūrėjus, galima suprasti, kad šis blyksnis yra sudarytas iš saulės ir vėjo energijos simbolinių elementų.
Darbo pradžioje buvo numatyta, kad simbolis turėtų būti paprastas ir modernus, be pašalinių asociacijų.
Sukurtas simbolis perduoda dvi žinutes. Visų pirma tai „i“ raidė – sutartinis informacijos simbolis. Be to, sukurtas simbolis kelia lengvą užuominą apie žmogaus figūrą. Šios dvi žinutės apibūdina įmonės veiklą – viešosios (žmonių) nuomonės tyrimai (informacija).
Prekės ženklas mėsos produktams, išsiskiriantiems savo aukšta kokybe ir tradiciniais bei natūraliais gaminimo būdais.
Darbų pradžioje buvo numatyta, kad logotipas turėtų sukurti emocinį ryšį su tiksline auditorija ir kelti tokias asociacijas: kokybė, tobulėjimas, judėjimas, rankų darbas, naminė gamyba, jaukumas, draugiškumas, atvirumas, šiltumas, rūpestingumas.
Sukurtame logotipe šios asociacijos perduodamos originalios kompozicijos, idėjos, organiškų formų ir spalvos pagalba. Tą patvirtina (paspauskite nuorodą, norėdami atidaryti/uždaryti) focus grupės diskusija.
Logotipas buvo pristatytas rinkai ir yra sėkmingai naudojamas, sulaukia daug teigiamų vertinimų. Po truputį yra vystomas visas firminis stilius, sukurtas pirmos krautuvės interjero dizainas 1 | 2 | 3.Kadangi eksportuojamas maistas yra labai įvairus, todėl darbų pradžioje buvo numatyta, kad logotipas turėtų būti universalus, tinkantis įvairiems maisto produktams.
Žvelgdamas į logotipą, žmogus visų pirma pamato charakteringą Lietuvos gamtos motyvą. Vėliau laukų vietoje išryškėja duonos kepalai, saulės vietoje atsiranda sūris, medžių vietoje – ledai, o upė tampa mineraliniu vandeniu.
Taip pat logotipas perduoda žinutę, kad lietuviškas maistas yra natūraliai gaminamas, organiškos kilmės, todėl sveikas ir kokybiškas.
Sukurtas logotipas Utenos miesto vandens gavybos, tiekimo, bei nuotekų perdirbimo įmonei.Pasirinktas paprastas, tačiau daug pasakantis simbolis.Simbolis sudarytas perpinant vidines U raidės linijas. Atlikus šį veiksmą, simbolis kelia toliau išvardintas asociacijas – U raidė, V raidė, vandens lašas, niekada nenutrūkstantis procesas.Išorinis melsvas simbolio kvadratas dėl savo geometrinių racionalių formų ir archetipinės skaičiaus 4 (keturi kampai) simbolikos kelia asociacijas apie protingai veikiančią vandens valdymo įmonę, tiekiančią vandenį Utenos miestui (U raidė). Taip pat išorinis kvadratas kelia lengvas asociacijas apie tam tikrą vandens talpą, vandens kubą, vandens saugyklą ar pan.
Sukurtas pavadinimas, logotipas ir internetinis puslapis mokymų, konsultacijų, koučingo įmonei.Pavadinimas tarptautinio skambesio, kildinamas iš žodžio “attention”. Pavadinimo prasmė – individualus dėmesys kiekvienam klientui. Taip pat pavadinimas kelia asociacijas, kurios sukoncentruoja, nuteikia mokymams.Kadangi įmonės veikla nėra dažnai pasitaikanti ir visiems gerai pažįstama, todėl ji neturi savitos simbolikos. Norint išvengti pašalinių asociacijų, buvo nuspręsta komunikuoti labai abstrakčiame lygmenyje.Sukurtas simbolis kelia toliau išvardintas asociacijas, kurios visos tinkamai atspindi įmonės veiklą: pliusas (pozityvumas), kryžius (pagalba, be to, didelė įmonės auditorijos dalis yra iš medicinos sektoriaus), žvaigždė (tikslo siekimas). Taip pat simbolis vaizduoja žmogų, stovintį ant vienos kojos, galbūt pasiruošusį skrydžiui arba šokantį.
Logotipo simbolyje pavaizduotas „augantis“, tobulėjantis žmogus.Pakelta ranka aktyviame judesyje simbolizuoja naujas galias. Šios galios yra natūralios,
gyvos, pozityvios, organiškos, todėl iliustruojamos lapų formomis.Lapai taip pat simbolizuoja pavasarį – atgimimą, žydėjimą, naują pradžią.Ženklą galima interpretuoti ir kaip tikslo siekimą. Žmogus ištiesęs ranką taip, tarsi siektų didžiausio lapo.
Workshop of Photonics – užsienio rinkai skirtos lietuviškos lazerinės sistemos.Kvadratas perduoda “žmonių sukurtų konstrukcijų ir struktūrų” (erdvės planavimas, pastatai, langai, plytelės ir pan.) archetipinę simboliką. Šiuo konkrečiu atveju tos konstrukcijos – tai lazerinės technologijos, laboratorija ir workshopas su visomis jo galimybėmis. Kvadratas yra didelis, matome daug tuščios erdvės – tai perduoda žinutę apie judėjimo, plačių perspektyvų galimybes.„wop“ užrašui pasirinktas ir modifikuotas šiuolaikiškas, draugiškas šriftas (dėl apvalių kampų, bold raidžių) – tokios raidės bando įtikti šiuolaikiškam klientui, tačiau tuo pačiu šriftas yra griežtai-aiškiai apribotas (šoninės vertikalės aiškiai sustato raides į rėmus) – tai perduoda žinutę apie fizikos tikslumą, aiškumą, matematiškumą. „p“ raidė atveria kvadratą išeidama už jo ribų – tai simbolizuoja “wop” atvirumą, bendradarbiavimą, svetingumą. Pagalbiniam užrašui pasirinktas „Slimbach“ šriftas dėl klasikinių, dėmesio nereikalaujančių formų ir dėl labai gero skaitomumo.Sukurtas taškinis simbolis buvo pasirinktas dėl savo paprastumo, originalumo lazerių kontekste bei tinkamos simbolinės reikšmės.
Logotipas naudojamas ant įvairių elementų.
Bendradarbiaujant su dizaineriu Artūru Kirsliu sukurtas WOP firminis stilius.
Logotipas tarptautinėje rinkoje veikiančiai transporto/logistikos paslaugų įmonei VYKOM.Darbo pradžioje klientas turėjo pageidavimą, kad logotipe atsispindėtų trys stichijos: vanduo, žemė, oras.Sukurtame logotipe pavaizduoti trys keliai, kuriais yra vykdomos transportavimo paslaugos – vandens kelias, žemės kelias, oro kelias.Bendras simbolis kelia kvadratinės siuntinio dėžės asociaciją.
Lietuva Bolonijos vaikiškų knygų mugėjeŽvelgdami į logotipą, visų pirma matome du pasakų veikėjus. Vėliau pastebime, kad jie abu primena knygos puslapius, o bendra jų kompozicija sudaro pačią knygą.Žaltys su karūna – tai užuomina į vieną žinomiausių ir unikaliausių lietuviškų pasakų “Eglė žalčių karalienė”.Pelėda simbolizuoja atsakymus į vaikiškus klausimus. Būtent to knygose ieško kiekvienas mažasis skaitytojas.
Atverčiamas naujas knygos puslapis tarsi kviečia artimiau susipažinti su lietuviška vaikų literatūra.
Firminio stiliaus elementai kuriami naudojant žalčio ir pelėdos simbolių variacijas.
AMT (Agnės Miliauskaitės Tulabienės) keramikaLogotipe vaizduojami 3 simboliai – embrionas, gyvūnas, žuvis. Šie motyvai dažnai pasikartoja Agnės kūryboje.Bendra abstrakti kompozicija simbolizuoja Agnės kūrybinę kryptį, kuri apibrėžiama kaip laisva, ekspresyvi ir spontaniška meninė keramika.Gaminių ženklinimui naudojami 3 tipų štampukai.
Ankstesnis AMT keramikos logotipas buvo sukurtas kitoje dizaino studijoje. Jis buvo spindintis ir madingas, tačiau realiai nieko nesakantis apie Agnės kūrybą ir pranykstantis tarp gausybės kitų, į jį panašių, logotipų.
Būtent todėl šį sykį buvo siekiama, kad naujasis logotipas perteiktų AMT keramikos charakterį, būtų prasmingas ir išsiskirtų iš kitų.
Logotipas ženklodaros konsultacijų kompanijai (JAV, Los Angeles). Pavadinimo prasmė: “Kon” japonų kalboje reiškia sielą, esmę. “Vo” – žodžio voice (balsas) pradžia. Pavadinimas atskleidžia kompanijos veiklos filosofiją. Sukurta paprasta, abstrakti forma, modifikuotas šriftas. Iš pirmo žvilgsnio sukurta forma atrodo beprasmė (todėl ji yra universali). Tačiau ji turi dvi konkrečias prasmes. Vienu atveju ši forma – tai stilizuotas kalbos “speech balloon” simbolis. Kitu atveju ši forma simbolizuoja sielą, esmę, kuri visada kitokia, kintanti – abstrakti. Simbolis komunikuoja tą pačią žinutę, kaip ir pavadinimas – Konvo savo klientams padeda atrasti esminę komunikacijos žinutę.
Sukurtas logotipas ne pelno siekiančiai organizacijai, dirbančiai su IT, privatumu, duomenų saugumu, orientuotai į pharma ir biotechnologijų sektorių. Sukurtas simbolis kelia asociaciojas apie saugumą, paprastumą, DNR. Pavadinimo šriftas modifikuotas taip, kad būtų unikalus ir derėtų su logotipo simboliu. Geens dizaineriai, išlaikydami logotipe užkoduotą stilistiką, harmoningai išvystė visą organizacijos firminį stilių.
Dėl logotipo, prekės ženklo, brendo kūrimo siūlau kreiptis į kolegas: PRIM PRIM, Studio Libre, Dalius Simanavičius, Brandworks.